Hyla Solutions

De dienst na verkoop is één van onze prioriteiten.
Wij bieden onze klanten een snelle, doeltreffende en persoonlijke service.
Korte tijd na uw aankoop, kan SAV, onze dienst na verkoop, gratis bij u thuis komen om uw vragen te beantwoorden, en om te tonen hoe alle functies van HYLA juist werken. ( Deze service wordt u aangeboden tijdens de eerste maand na uw aankoop ).
Drie maanden voor het verstrijken van de waarborg, neemt SAV opnieuw contact met u op om zich ervan te verzekeren dat de HYLA – installatie u nog steeds 100% voldoening schenkt.
Zelfs de beste toestellen kunnen een defect vertonen, daarom :

  • is het met de glimlach dat wij naar u zullen luisteren.
  • dat er binnen de kortste termijn een afspraak zal gemaakt worden.
  • dat een speciaal voor uw toestel opgeleide technicus er zijn beste zorg zal aan besteden.
  • Onze bestekken zijn altijd gratis.
  • De geleverde arbeid bij herstellingswerken zijn gratis.
  • Om ons te bereiken zijn er twee mogelijkheden:

    1. Gemakkelijk, een direct telefoonnummer : 02/482.31.30
    – van 9u.30 tot 19u.30 alle dagen van de week.

    2. Vul het formulier in : click daarvoor hier.

    Kies uw apparaat.